Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
 
Меню сайта
Міні-Чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Уроки ЦЗ » Уроки ЦЗ

Тероризм - небезпечна хвороба людства

Тема. Тероризм – небезпечна хвороба людства

Мета. Дати учням поняття тероризму, ознайомити з формами тероризму, навчити правильно поводити себе під час терористичних актів; розвивати уважність, спостережливість, вміння орієнтуватись в складних надзвичайних ситуаціях; виховувати бажання захистити себе під час небезпеки

 

Хід уроку

 

І. Актуалізація опорних знань.

Фронтальна бесіда:

а) день цивільного захисту;

б) надзвичайні ситуації;

в) проблемне запитання.

Для чого нам потрібно знати про надзвичайні ситуації?

 

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

 

ІІІ. Робота над новим матеріалом.

1.     Асоціативний кущ (учні підбирають слова-асоціації до слова «тероризм»)

2.     Висновок.

Тероризм – це дії бойовиків, направлені на вбивства, захоплення заручників або залякування мирних громадян для того, щоб досягти злочинної мети і нанести суспільству і державі шкоду.

3.     Розповідь вчителя.

Тероризм, терор – ці слова все частіше ми чуємо по радіо, з екранів телевізорів, читаємо на сторінках газет і журналів.

Статистика свідчить, що кількість міжнародних терористичних актів зростає з року в рік.

4.     Презентація терористичних актів у ХХІ столітті з коментарями вчителя.

 

1 слайд. Вступ

 

2 слайд. 11 вересня 2001 року. США. 19 арабів-терористів захопили 4 літаки. Два з них було направлено на зруйнування Всесвітнього Торгівельного центру. Загинуло 6 тисяч чоловік.

 

3 слайд. 23 жовтня 2002 року. Росія. Терористи захопили зал з глядачами і артистами у центрі Москви під час мюзиклу «Норд-Ост». 500 заручників звільнено, 117 – загинуло.

 

4 слайд. 5 липня 2003 року. Росія. Терористичний акт у Москві біля Тушинського аеродрому. 2 терористки-смертниці підірвали себе у натовпі. 13 людей загинуло, 59-поранено.

 

5 слайд. 9 грудня 2003 року. Росія. У центрі Москви біля готелю «Національ» терористка-смертниця підірвала себе. 5 чоловік загинуло, 13 – поранено.

 

6 слайд. 1 вересня 2004 року. Північна Осетія. Захоплення у заручники 1128 учнів, вчителів, батьків школи м. Беслана. Загинуло 331 людина, 500 – поранено.

 

7 слайд. 18 вересня 2008 року. Пакистан. Бойовики захопили 300 школярів у заручники.

 

8 слайд. 24 січня 2011 року. Росія. В аеропорту Домодєдово терорист-смертник підірвав себе. Загинуло 37 чоловік, 168 - поранено.

 

9 слайд. 11квітня 2011 року . Білорусія . Вибух у Мінському метро . Молодий чоловік залишив саморобну вибухівку під лавою на зупинці станції «Жовтнева» . Пристрій спрацював дистанційно, під час зупинки поїзда.

12 чоловік загинуло, близько 200 чоловік постраждало, в т.ч. діти .

 

5. Ознайомлення з формами тероризму

а) слово вчителя

Тероризм став небезпечною хворобою дуже давно і в наш час охопив понад 100 країн, а кількість терактів зросла до 25 тисяч .Терористи повною мірою стали користуватися всіма досягненнями науки і техніки .Тому треба навчитися розрізняти форми тероризму, щоб правильно і вчасно захистити себе.

б) форми тероризму

·        Телефонний тероризм.

·        Поштовий тероризм.

·        Захоплення заручників.

·        Терористичні акти на потенційно небезпечних об’єктах (заводи, залізниця, аеропорт і т.д.).

 

6.Робота з сигнальними картами.

Гра «Відгадай відповідну форму тероризму».

·        Вам доставив кур'єр додому пакунок , нічого не пояснюючи зник.

·        Вам подзвонили по телефону, не називаючи себе, погрожували розправою.

·        Вам надійшов підозрілий лист без зворотної адреси.

·        Ви побачили біля залізниці людину з пакунком, яка сховала його біля каси і швидко пішла з місця події.

·        До Вас у квартиру увірвалися незнайомі люди в масках.

·        У школі повідомили, що закладено вибухівку, треба евакуюватися.

·        Ви їдете у автобусі. Автобус захопили озброєні люди в масках.

 

7.Робота в групах.

Правила безпеки під час:

1 гр. – поштового тероризму

2 гр. – телефонного тероризму

3 гр. – захоплення заручників.

8. Висновок.

Основні правила безпеки під час терористичних актів.

·        Не панікувати. Зберігати спокій.

·        Бути уважними, спостережливими.

·        Пам’ятати – твоя мета збереження здоров’я і життя.

·        Не підходити і не чіпати підозрілі предмети.

·        Якомога швидше вийти за межі небезпечної зони.

·        Обмежити всілякі контакти зі злочинцями.

·        Повідомити дорослих або викликати компетентні служби за телефоном 102.

·        Якщо ви все - таки стали заручником, не допускати дій, які можуть спровокувати терористів до насильства.

ІV. Закріплення.

Закінчи, речення

Гра «Якби…»

·        Якби у своєму під’їзді ти побачив підозрілий пакунок, то

·        Якби до твого класу кинули отруйну шашку або наповнили приміщення школи отруйним газом, то

·        Якби ти побачив на вулиці незнайому людину, яка слідкувала за тобою або іншою людиною, то

·        Якби до тебе зателефонували незнайомці і спитали твою адресу, запитали про батьків, то

·        Якби до квартири подзвонили незнайомці, а дорослих вдома нема, то

·        Якби незнайомець запропонував тобі покататися на машині, то

·        Якби тебе взяли у заручники, то

·        Якби ти став свідком захоплення дитини або великої кількості людей, то

·        Якби ти отримав лист без зворотної адреси, то

·        Якби ти побачив у школі людей у масках зі зброєю, ти …

·        Якби у кінотеатрі, в якому ти дивишся фільм, почалась стрілянина, то ти …

·        Якби тобі запропонували передати батькам подарунок, то ти …

 

V. Підсумок уроку.

Сподіваюся ,що вивчене на уроці допоможе вам уникнути багатьох небезпек та

зберегти власне здоров’я і життя .


Сигнальні картки

                       
                       
 
 
Категорія: Уроки ЦЗ | Додав: Школа9 (28.01.2013)
Переглядів: 1408 | Теги: Тероризм - небезпечна хвороба людст | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Поздоровлення
Погода
Погода у Лисичанську

Copyright Sch9 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz