Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
 
Меню сайта
Міні-Чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Психологічна служба » Вчителям

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА ВЧИТЕЛЮ З МЕТОЮ СТВОРЕННЯ УМОВ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ДО ШКОЛИ

Порадипсихолога вчителю з метою створення умов успішної адаптації першокласників дошколи

     
  • Уникайте авторитарного стилю     педагогічної діяльності.
  •  
  • Кожного учня оцінюйте     об’єктивно, а не з власної позиції
  •  
  • Оцінюйте ситуацію, вчинок, а не     саму дитину.
  •  
  • Порівнюйте результати роботи     учня тільки з її власними досягненнями, а не з досягненнями інших дітей.
  •  
  • Треба чесно і терпляче     відповідати на всі запитання дитини.
  •  
  • У кожної дитини свій     темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії. Поважайте її     неповторність, індивідуальність.
  •  
  • Забезпечуйте дитині широкі     можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити,     слухати, торкати руками, коштувати на смак і відчувати різноманітні елементи     навколишнього світу.
  •  
  • Підтримуйте в дитині почуття     власної гідності й позитивного образу «Я».
  •  
  • Не використовуйте негативних     оціночних суджень, негативного програмування, не навішуйте «ярликів».
  •  
  • Розвивайте уміння слухати.
  •  
  • Розвивайте довільні зусилля у     школяра, оскільки навчальна діяльність вимагає саме довільної уваги та     пам’яті.
  •  
  • Будьте зразком для дитини,     слідкуйте за своєю поведінкою.
  •  
  • Ставте конкретні вимоги, даючи     при цьому конкретні пояснення.
  •  
  • Обговорюйте з учнями не лише,     що не можна робити в школі, а й обов’язково, що можна. Це допоможе дитині     усвідомити свої права та обов’язки.
  •  
  • Створюйте сприятливі умови ,     для того, щоб учень зайняв певну позицію серед однолітків, а не     перетворився на аутсайдера. Згуртовуйте першокласників.
  •  
  • Формуйте адекватну самооцінку.
  •  
  • Формуйте навички пошуку     соціальної підтримки ( уміння просити про допомогу та виражати вдячність).
  •  
  • Пам’ятайте: підвищення голосу,     сурове покарання в адаптаційний період є негативнішим     методом.
  •  
  • Заохочуйте гарну поведінку     найчастіше та по змозі ігноруйте провокаційні вчинки дитини.
  •  
  • Під час уроків до мінімуму     обмежуйте відволікальні чинники.
  •  
  • Постійно використовуйте на     уроці ігрові види діяльності.
  •  
  • Для успішної адаптації варто     проводити різні розвивальні вправи, які допоможуть дітям швидше познайомитися     один з одним, знімуть психічне навантаження.
Категорія: Вчителям | Додав: Школа9 (13.11.2013)
Переглядів: 379 | Теги: ПОРАДИ ПСИХОЛОГА ВЧИТЕЛЮ З МЕТОЮ СТ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Поздоровлення
Погода
Погода у Лисичанську

Copyright Sch9 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz