Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
 
Меню сайта
Міні-Чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Методична сторінка » Виховна робота

Педагогічні умови формування здорового способу життя учнівської молоді

Педагогічні умови формування здорового способу життя учнівської молоді

Сучасна людина виконує в житті багато різноманітних соціальних ролей (дитина, учень, громадянин суспільства). Від здоров’я дитини залежить те, яким членом суспільства вона стане, як ставитиметься до своїх батьків, друзів, чи буде громадянином з активною життєвою позицією, чи вболіватиме за розвиток суспільства.

Роль учителя полягає в тому, щоб залучити учня до розмови, дискусій, спонукати до самостійних висновків та прийняття своєчасних і доцільних рішень щодо подолання негативних явищ у їхньому житті.

Основною формою організації уроку здоров’я може бути діалог, під час якого необхідно дотримуватися сучасних правил спілкування:

1.     ніколи не нав’язувати стосунків, у разі відмови в спілкуванні залишайтеся ввічливими;

2.     намагайтеся не заважати іншим, залишаючись вільними у власних діях;

3.     виявляйте увагу до справ, якими займаються ваші знайомі.

Відомий бізнесмен Г. Форд зазначив: "Таємниця стосунків між людьми полягає в розгляді питання з позиції іншої людини і вирішенні цього питання з урахуванням інтересу цієї людини”.

Кожній людині притаманний власний стиль поведінки. Мистецтво спілкування - це пізнання себе як особистості, аналізуючи свої переваги і недоліки у взаємодії з оточенням. Вміння об’єктивно оцінювати поведінку іншої людини так само, як і свою – другий крок до оволодіння мистецтвом спілкування. Кожна людина неповторна. Пристосування свого стилю поведінки до оточення є третім кроком до оволодіння мистецтвом спілкування. Зруйнувати дружбу й образити людину дуже легко, а от повернути добрі стосунки, довірливе спілкування друзів, батьків дуже важко. Тому зберегти власні психічні сили, не руйнуючи власного здоров’я, необхідно вислухати і проаналізувати висловлювання інших і зрозуміти, що всі часи і в будь-якому суспільстві поведінка людини регламентується різними правилами.

Здоров’я людини – це основа її життєдіяльності. Розуміння його цінності зростає з кожним роком. Щоб кожна людина усвідомила необхідність ведення здорового способу життя, її необхідно озброїти знаннями про навколишній світ, його компоненти (повітря, воду, ґрунти, продукти харчування, тощо) навчити правильно ними користуватися. Потрібно зрозуміти, що ми живемо у єдиному ритмі виробничого циклу протягом усього календарного року, незалежно від змін пір року та на відміну від своїх далеких предків Тому ми можемо навести безліч прикладів нераціональної економічної діяльності людини, наслідком якої є жахлива загроза не тільки здоров’ю, а й життю. Ми, вчителі, повинні пояснювати з погляду економіки і звертати увагу на вплив негативних факторів здоров’я. Шляхом евристичної бесіди учні повинні з’ясувати причини виникнення тієї чи іншої ситуації, нераціональне, "брудне” ведення господарства, неправильна організація екологічної діяльності людини, недосконалість технології виробництва, тощо.

Основою соціального здоров’я суспільства в цілому та кожного його члена зокрема є, насамперед, здоров’я, об’єднана спільними духовними цінностями родина. В навчальному закладі необхідно наводити приклади з позитивними та негативними результатами господарсько-економічної діяльності родини. Бажано зупинитися на таких функціях родини як господарсько-економічна та виробничо-трудова. З метою залучення до роботи всіх учнів доцільно провести ділову гру.

Дитина в сім’ї – то продовження роду, а в державі – запорука подальшого існування народу. Саме тому піклування про підростаюче покоління, його майбутнє повинно бути спільним обов’язком батьків, суспільства та держави.

Наша повсякденна, педагогічна, мета – виростити дітей фізично здоровими, духовно багатими, підготовленими до самостійного життя, справжніми патріотами своєї країни.

"Живі квіти землі” – так поетично назвав дітей Максим Горький. І ми повинні зробити все для того, щоб дати можливість цим квітам повністю розквітнути, розпустити пелюстки.

 

Здорова молодь – націй надія,

Єднає всіх нас спільна й добра мрія.

В твоїх руках здоров’я і життя.

То ж бережи себе для майбуття.

Цвіте життя – земля радіє наша,

І сильна молодь зростає і міцніє,

Щоб звідусіль лунав веселий сміх.

Ми дбати про здоров’я просим всіх.

Категорія: Виховна робота | Додав: Школа9 (24.01.2013)
Переглядів: 530 | Теги: Педагогічні умови формування здоров, власний стиль поведінки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Поздоровлення
Погода
Погода у Лисичанську

Copyright Sch9 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz