Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
 
Меню сайта
Міні-Чат
200

Заняття з психологом

План – конспект адаптаційного

заняття для учнів 1-х класів

«Вчимося працювати дружно»

 

Мета. Розвиток навичок навчального співробітництва, взаємодії.

Розвиток комунікативних здібностей учнів.

Формування емоційно-позитивного ставлення до спільної діяльності.

Задачі:

Методична

·        Застосування на практиці нових форм і методів організації виховної роботи в навчальному процесі.

Виховна

·        Створення доброзичливої ​​атмосфери при взаємодії учнів.

·        Формування в учнів ставлення один до одного як до партнерів у навчальному співробітництві.

·        Організація взаємодії між учнями, створення передумов для формування навичок навчального співробітництва.

Обладнання:

1. Заготовки «рукавиць».

2. Кольорові олівці.

3. Правила «Як працювати разом і не сваритися».

4. Фонограми спокійної музики.

5.Різнокольорові камінці й стрічки.

6.Кубики.

7.Лялька сови.

Хід заняття.

 

I.                  Привітання.

Психолог вітає дітей: «Добрий день діти, сьогодні ми з вами зустрілися, щоб навчитися працювати дружно. Звичайно, іноді хочеться пограти одному, і є справи, які людина повинна робити самостійно. Але більшу частину нашого життя ми проводимо у колективі, і часто буває так, що грати самому нецікаво, і є справи, які краще робити разом. Ось сьогодні ми і навчимося на нашому занятті працювати дружно. (3хв.)

1.     Вправа «Дружба починається з посмішки»

Всі учасники сидять у колі, по черзі повертаються до свого сусіда і дарують свою посмішку. (5хв)

 

II.               Основна частина заняття.

1. «Як працювати разом, не лаючись і не сварячись!» ( Прихід казкового героя)

«Доброго дня друзі! Я Мудра Тітонька Сова. І завітала я до вас із казкового лісу, щоб поділитися з вами мудрими порадами поведінки у колективі. Щоб ви працювали разом без образ, щоб все виходило і радувало вас.

По-перше, треба говорити по черзі, не перебивати один одного.

По-друге, уважно слухайте того, хто говорить.

По-третє, якщо те, що вам говорять, не зовсім зрозуміло, треба обов'язково перепитати і постаратися зрозуміти.

Тож тепер друзі ви повинні дотримуватися завжди цих правил, як на нашому занятті так і в нашому житті. Я ось тут посиджу на поличці. І буду спостерігати  , як же ви запамятали мої поради, і як же ви їх будете використовувати на своєму занятті».

2.Завдання «Розмалюй рукавиці».

А для наступного завдання нам треба з вами об’єднатися у пари. Для цього я до кожного з вас піднесу чарівну рукавичку з кольоровими камінцями, із якової ви повинні витягнути один камінець.

Всі витягли по камінцю? Діти, у кого камінці одного кольору, ті стають у пари.

Тепер ми з вами сідаємо за столи, а я кожній парі даю рукавички. Діти, подивіться на ці рукавички? Які вони? Тож вам потрібно розмалювати, добавити кольору цим рукавичка. Вам треба у кожній парі домовитися, якого кольору будуть рукавички і який на них буде візерунок, а потім приступити до роботи. (5хв) Аналізуються роботи дітей.

2.Вправа «1,2,3,4»

А зараз ми з вами трохи порухаємось. Коли я скажу «Один»,то ви рухаєтесь по одному, коли скажу «Два» ви стаєте по-двоє и бігаєте . Коли я скажу «Три», то ви стаєте у трійки, и бігаєте по-троє. Коли скажу «Чотири», то ви об’єднуєтесь у четвірки і бігаєте учотирьох. Ось ми і порухалися. Діти, скажіть вам сподобалась ця вправа? Як вам її було виконувати? Важко чи легко?

3.Перегляд мультфільму «Не треба ображати друзів» (5хв).

 
Обговорення:

Діти, чи сподобався вам мультфільм? Чи правильно зробив Вовчик?

Так ось діти, щоб у колективі не було образ, треба вміти слухати інших та допомагати один одному. А якщо ви образили друзів, то треба навчитися визнавати свої помилки та виправляти їх.

4.Вправа «Хмарочос» (7хв).

Для цього завдання нам треба кубики. Тепер я кожній групі даю набір кубиків, всі учасники груп беруть собі по одному кубику. Зараз вам у кожній групі необхідно збудувати високу вежу. Мені дуже цікаво дізнатися , на яку висоту ви зможете її звести, так щоб вона не зруйнувалася. Один з вас може почати будівництво, поклавши у центр столу один кубик. Потім наступний учасник кладе свій кубик зверху. І так всі роблять по черзі. Якщо впаде хоч один кубик, треба робити все спочатку. Всім зрозуміло завдання? Тож починаємо. А я по закінченню завдання виміряю всі вежі, і ми з вами подивимось, у якої групи найвища вежа.

5.Вправа «Дерево дружби»

Діти, ви бачите перед собою дерево - воно стане вашим символом на весь навчальний рік. Для цього ми повинні подумати , щоб ви могли зробити для того, щоб ваш колектив став ще міцніший. Подумайте в повній тиші і загадайте якості, які ви повинні мати для того, щоб колектив став дружнім. У мене в руці – чарівні стрічки-символи наших бажань та відповідальності. Підходьте до мене і беріть стрічку. Але, щоб підійти до дерева, нам потрібно пройти шлях, на якому будуть зустрічатися різні труднощі, які потрібно подолати. Ви готові? Тож стаємо у коло один за одним.

 

-         Уявіть дуже вузьку стежку (йдемо обережно по стежинці).

-         А тепер на стежці камінці, по яких потрібно пройти (діти показують, як стрибають з каменя на камінь).

-         А зараз над стежкою нависли гілки дерев, і потрібно низько нагнутися, щоб пройти далі.

-         Сонечко сильно пригріло, і пісок на стежині став гарячим (діти показують, як вони йдуть по гарячому піску).

А тепер, діти, коли ми з вами пройшли всі випробування, підходимо до нашого дерева і зав’язуємо по черзі на ньому стрічки. Погляньте на наше дерево дружби, яке воно стало гарне яскраве. Ось щоб і ваш колектив був таким гарним і яскравим, вам треба втілювати всі ті ваші бажання, які ви загадали.

ІІІ. Заключна частина. Підсумок заняття.

Вправа «Комплімент»

І ось наше заняття підходить до кінця. І на прощаннями з вами стаємо у коло. Беремося за руки, погляньте один на одного, посміхніться і давайте подякуємо один одному за співпрацю та дружбу. І зробимо це з вами у такий спосіб. Зараз ми по черзі один одному скажемо комплімент та потиснемо руку, щоб передати своє тепло та енергію. Я починаю…

-         Сашко, ти сьогодні був дуже активний….

-         Так, діти, ми вже сказали один одому компліменти, а от наші гості залишилися без компліментів. Так зовсім не годиться?

Ось у нас тепер ніхто не залишився без компліментів. Діти. я хочу вам подякувати за вашу співпрацю на нашому занятті. Ви всі старалися. Були активними, дружними, підтримували один одного. Я бажаю вашому колективу, щоб ваша дружба тільки з кожним днем міцніла. (5хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поздоровлення
Погода
Погода у Лисичанську

Copyright Sch9 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz