Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
 
Меню сайта
Міні-Чат
200

Фізкультура

Розробка уроку

з фізичної культури у 1-му класі

"Подорож до країни танців"

 

Мета. Сприяти залученню школярів до систематичних за­нять фізичними вправами, гар­монійного розвитку дітей, виховувати відчуття ритму.

Інвентар і обладнання. Гімнастичні палиці, гімнастична лава, свисток, магнітофон.

Завдання уроку

1. Закріпити техніку виконання стрибкових вправ. Вивчити комплекс вправ для формування правильної постави та розвитку гнучкості.

2. Повторити техніку виконання танцювальних вправ.

3. Виховувати дисциплінованість, упевненість у своїх силах, товариськість, цілеспрямованість.

4. Сприяти збереженню правильної постави, укріпленню м’язів спини, розвитку гнучкості, сили ніг, координації рухів, уваги.

5. Виховувати морально-вольові якості, позитивне ставлення до фізичної культури й танців.

Хід уроку

I. Підготовча частина (10-11 хв)

1.Організований перехід до спортивної зали. Учні проходять тихенько та шикуються у шеренгу. 30с

У колону по одному.

2. Шикування у шеренгу.

Учитель: 1-й клас! Рівняйсь! Струнко! Добрий день! По порядку розрахуйсь! До уроку всі готові? Чи сьогодні всі здорові? Добре! 1хв Перевірити наявність спортивної форми і самопочуття учнів.

3. Органiзуючi вправи. Повороти на мiсцi: "Ліворуч!", "Праворуч!", "Праворуч!", "Ліворуч!". Молодці! 30с Чітке виконання команд.

4. Повідомлення завдань уроку

Учитель: Діти! У нас з вами сьогодні буде незвичайний урок! Ми будемо подорожувати до країни Танців, але нам потрібно буде здолати дуже багато перешкод, бо у краïну Танців можуть потрапити лише дітки, якi гнучкі та слухняні, які мають правильну поставу, відчуття ритму, сильні ноги. Я впевнена, що ви впораєтесь з усіма перешкодами. I я вам у цьому допоможу. Я роздам вам чарiвнi палиці, з якими нам легше буде долати перешкоди. Готові? Тож уперед! 1хв Роздати дітям гімнастичні палиці.

5. Різновиди ходьби з гімнастичними палицями (на носках, руки вгору, на п’ятах, руки з палицею за голову, з високим підніманням колін, руки перед собою, у повному присiдi, руки з палицею за головою ).

Учитель: Поставили руки вгору, спинки рівненькі, підборіддя підняте, уважно дивимось на мене та повторюємо те, що я показую. Пішли повільно з правої ніжки.

Зараз в подорож рушаєм,

Перешкоди всi ми подолаєм.

Перед нами стали купки -

Ми піднялись на носки,

Всi по купках ми пройдемо

Та болото перейдемо.

Ось колючки на шляху,

Ми на п’яточках рушаєм,

Всi колючки залишаєм.

Чапля ходить по болоту,

Ми повторимо за нею.

Вище стегна піднімай,

Ніжки ти сухими залишай.

Зараз ми усі присіли,

Спинку витягли рівненько

Й гусячим кроком ми

Один за одним всі пішли.

Піднялися! Потяглися!

Ніжкам дали вiдпочити.

Молодці!!! Ми з вами подолали перші перешкоди, але це ще не все… Зараз давайте покладемо палиці у куток, поки що вони нам будуть не потрібні.

У мене є чарівний конверт, який мені залишили героï казки "Теремок". Подивіться! Тут лист, адресований дітлахам першого класу 9-ï школи! Вони дають підказку, як нам здолати наступні перешкоди. Для цього треба буде згадати героїв цiєï казки. Готові? Тоді вперед!!!

3хв Інтервал – 2 кроки. Слідкувати за правильністю виконання, виправляти помилки.

6. Різновиди бігу та стрибків. Хто перший прибіг до теремка? Мишка! Побігли тихенько, як мишки, по колу. Тепер по діагоналі біжимо, високо пiднiмаючи коліна. Молодці! Тепер виконуємо біг з закидом гомілки. Дуже добре! А тепер згадуємо, хто наступний прийшов до теремка? Так! Правильно, ну ж бо тепер стрибаємо, як жабки! Хто був наступний? Правильно! Давайте пострибаємо, як зайчики, але спочатку на правій нозі, а потім на лiвiй! Молодці! А хто ж був наступним? Вірно! Лисичка! Давайте пострибаємо хвастливо, як лисички, правим та лівим боком. Як ви всі гарно виконуєте завдання! Наступним був… Так! Вовк! Подивіться… Виконуємо два стрибки у повному присiдi, а на третій стрибок встаємо – ніжки нарізно, руки в боки. Ну i хто прийшов останнім? Так! Ведмідь! Виконуємо стрибки на двох ногах. Добре! Дуже гарно! Ви всі добре впоралися, виконали всi завдання! Я вами пишаюся! А тепер…

Ми побігли по лужку

Стежкою один за одним,

На галявинці ми зупинились,

Руки вгору підняли,

Глибоко вдихнули…

Руки опускаємо i повільно видихаємо.

Повторюємо ще раз.

Молодцi!

4 -5хвЗвичайний біг виконуємо повільним темпом по колу.По діагоналі, потоковий метод. Змінювати характер бігу за сигналом учителя, слідкувати за правильним виконанням стрибків. Вправи виконуються під музичний супровiд.

II. Основна частина (19-20хв )

1. Виконання вправ для формування правильної постави та гнучкості з гімнастичними палицями.

Учитель: Ось ми i дійшли до наступної перешкоди. Нам треба буде виконати комплекс вправ, які допоможуть закріпити м’язи спини та зроблять вас більш гнучкими, це допоможе нам потрапити до

країни Танців. 1-й клас, на 1-2 розподілись! 1-шi номери три кроки вперед. Добре! Тримайте вашi чарiвнi палиці, вони нам допоможуть! Тож почнемо!

1.             Вихідне положення (В.П.) - стоячи, ноги на ширині плечей, руки за спину разом з палицею, виконуємо кругові оберти головою, 1-4 оберт зправа наліво, 5-8 – зліва направо.

2.   В.П. - стоячи, ноги на ширині плечей, руки з палицею донизу. На рахунок 1 - руки перед собою, 2 - догори, 3 - відводимо назад, 4 –опускаємо донизу позаду себе. I навпаки.

3.   В.П. – стійка - ноги нарізно, руки з палицею вгору. 1-2 – нахили тулуба вправо; 3-4 – нахили тулуба вліво.

4.   В.П. – стійка - ноги нарізно, руки з палицею перед собою. 1 – нахил тулуба, дістати підлогу, 2– піднятися з рівною спиною та рівними руками на 90º у перед; 3 – підняти рiвнi руки вгору; 4 – нахил тулуба назад з рівними руками.

5.   В.П. – стійка - ноги нарізно, руки з палицею за голову. 1-2 – поворот тулуба вправо; 3-4 – вліво.

6.   В.П. – стійка - ноги нарізно, руки за спиною, палиця у руках, широкий хват. 1-2 - дiстати правою рукою до лiвоï ноги; 3-4- лівою рукою до правоï ноги.

7.   В.П. – стійка – ноги разом, руки з палицею перед собою. 1-2 – нахил уперед, дістати до підлоги, 3-4 – в.п.

8.   В.П. – стійка - ноги нарізно, руки з палицею перед собою. 1-2 – випад на праву ногу, 3-4 – в.п., 1-2 – випад на ліву ногу, 3-4 – в.п..

9.   Вправи для відновлення дихання, 1-2 – руки з палицею вгору, глибокий вдих, 3-4 – руки з палицею донизу, видих.

5-6 хв Слідкувати за правильністю виконання вправ та диханням. Робити зауваження , та відмічати тих хто дуже гарно виконує вправи.

Виконання переправи до країни Танців (ходьба на носках боком по гімнастичній лаві, притримуючись за станок з утриманням рівноваги та правильної постави ).

Учитель:

Ось дзюрчить струмок веселий,

Перейти нам швидко треба.

Обережно - всі по черзі,

Тримаючись за мостик,

По місточку ми пройшли

I струмочок перейшли.

Молодці! Ми з вами нарешті дісталися до країни Танців. У цій краïнi ми вивчимо базові елементи акробатичного рок-н-ролу. Готові? Тодi вперед! 2хв Вправа виконується з утриманням правильної постави, потоковий метод.

2. Виконання танцювальних з музикальним супроводом (дівчата шикуються у першу шеренгу, хлопці у другу).

1.    Стрибки на чотири рахунки (ноги разом, руки донизу): 4 - руки в боки, 4 - руки догори i навпаки; потім виконуємо під музичний супровід.

2.    Стрибки по чотири рахунки (ноги разом, руки по швах): 4- руки в боки, 4- руки догори i навпаки; 1- присіли, 2- "жабка", 3- присіли, 4- в.п.; потім виконуємо під музичний супровід.

3.    Вправи для відновлення дихання, 1-2 – руки вгору, глибокий вдих, 3-4 – руки донизу, видих.

4.    В.п. руки за спиною, ноги разом. На 1-2 - стрибок ноги в сторони, 3-4 – разом, 1-2- в сторони, 3-4 – разом. 1-2 – ноги у 2-гу позицію, 3-4 –разом.

5.    В.п. руки перед грудями, лiктi зiгнутi, ноги разом. 1 - руки в сторони, 2 – до себе, 3 – в сторони, 4 – до себе; 1-2 – в сторони, 3-4 – до себе.

6.    З'єднуємо вправи 4,5; потім виконуємо під музичний супровід.

7.    Вправи для відновлення дихання, 1-2 – руки вгору, глибокий вдих, 3-4 – донизу, видих.

8.    В.п. руки за спиною, ноги разом. На 1,2,3,4 – 4 стрибки на рiвних ногах; 1-2- пiднiмаємо коліно правої ноги; 3-4 – лiвоï ноги; потім виконуємо під музичний супровід.

9.    В.п. руки за спиною, ноги разом. На 1,2,3,4 – 4 стрибки на рівних ногах, 1-2- пiднiмаємо коліно правої ноги, 3-4 – лiвоï ноги; поворот на 90º вправо, на 1,2,3,4 – 4 стрибки на рівних ногах, 1-2- пiднiмаємо коліно правої ноги, 3-4 – лiвоï ноги. Виконуємо вправо по колу до в.п.; потім виконуємо під музичний супровід.

10.                       Вправи для відновлення дихання, 1-2 – руки в гору, глибокий вдих, 3-4 – руки до низу, видих.

11.                       В.п. руки перед грудями, лiктi зiгнутi, ноги разом. На 1-2 - стрибок ноги нарізно, руки пiднiмаємо до вух; 3-4 – ноги разом, руки перед грудями; 1-2- ноги нарізно, руки донизу, по ногам 3-4 – ноги разом, руки перед грудями; 1-2 – присіли, 3-4 – встали, ноги в сторони, тулуб підняти з рівною спиною та рівними руками (долонi розвернутi внутрiшньою стороною догори) на 90º уперед, 1-2 –знову присіли, 3-4 –в.п.; потім виконуємо під музичний супровід.

12.                       З'єднуємо вправи 2,6,8,9,11 та виконуємо повільно під рахунок; потім виконуємо під музичний супровід.

13.                       Дуже добре! Якi ви всi молодці!

10-11хв Слідкувати за правильністю виконання вправ та відчуттям ритму. Вправи виконуються під музичний супровід.

III. Заключна частина (2-3хв)

1. Шикування у шеренгу. Вправи для відновлення дихання.

А тепер швиденько шикуємось у шеренгу. "Рівняйсь!", "Струнко!". Виконуємо вправи для відновлення дихання, 1-2 – руки вгору, глибокий вдих, 3-4 – руки донизу, видих. 1хв На місці.

2. Підведення підсумків року. Діти!  Ми сьогодні з вами подорожували, подолали багато перешкод, виконали складні стрибкові вправи, вивчили комплекс вправ, якi допоможуть вам стати красивішими, сформувати правильну поставу та розвинути гнучкість. Також ми повторили танцювальні вправи. Стали більш сміливими та дружніми! Ви всі молодці, добре попрацювали, героï казки "Теремок" знали, що шлях буде складним, тому вони для вас залишили у нагороду золоті медалі! 1хв Похвалити всіх дітей. Виділити найкращих та роздати всім солодощі.

3.Організований вихід із зали. А зараз "Лiворуч!" у колонi по одному тихенько виходимо з класу.

30с У колону по одному.

 

 

Поздоровлення
Погода
Погода у Лисичанську

Copyright Sch9 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz