Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
 
Меню сайта
Міні-Чат
200

Англійська мова

 

Урок англійської мови. 2 клас 

Тема.  Шкільні речі.

Мета. Повторити вивчені ЛО теми;повторити вивчені літери, назви шкільних речей;

розвивати навички аудіювання; виховувати любов до навчання.

ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.

1)Привітання

Good morning, good morning,

good morning, my doll!

Good morning, good morning,

good morning, at all!

2)Повідомлення теми та мети уроку.

 – Діти. Тема нашого сьогоднішнього уроку « Шкільні речі». Сьогодні на уроці ми з вами повторимо вимову англійських звуків, будемо тренуватися читати, згадаємо та повторимо назви шкільних предметів, лічбу.

-Ой, гляньте, хто сьогодні завітав  до нас в  гості. Ви добре знаєте та відразу його впізнаєте. Хто це? Незнайко. Він прийшов до вас на урок разом з вами повчитися, бо він дізнався, чим ми будемо сьогодні з вами займатися на уроці, і захотів також прийняти участь у цьому уроці і повчитися.

3)Уведення в іншомовну атмосферу.

1.            Знаєте, діти, Незнайко мені тут на вушко сказав, що він не може вимовляти звуки, але дуже хоче навчитися. Тож давайте йому покажемо, як потрібно вимовляти англійські звуки, а він разом з нами потренується. Тож дивимось на дошку, слухаємо мене уважно та повторюємо за мною .

Артикуляційна розминка.

( Презентація 1)

2.            Незнайко дуже задоволений вашою роботою і дякує вам за допомогу. А давайте ще трішки розважимо Незнайку – давайте розповімо йому наші улюблені скоромовки « A black cat sat on a mat and ate a fat rat. Cheap ship tripe».

ІІ. Основна частина уроку.

1.Читання складів.

Незнайкові дуже сподобалось, як ви вимовляєте звуки. Але він дуже хоче навчитися ще читати. Тому давайте йому покажемо, як ми з вами вміємо читати.

(Утворюють і читають склади за таблицею)

2.Читання односкладових слів.

Дуже добре. Ми з вами потренувалися читати склади, а зараз ми повторимо читання коротких слів

did, can, cat, pen, dog, bag, he, in, on.

3.Складання і читання слів.

Всі дуже гарно впоралися з цим завданням. І навіть Незнайко трішки навчився читати. Але подивіться, Незнайко сам хотів скласти слова, але він переплутав літери в словах і тепер не може прочитати жодного слова. Діти, він просить вашої допомоги. Давайте допоможемо йому.

(З переставлених букв складають слова)

pen, table, chair, vase, book

4.Повторення лічби.

Незнайко, ти як раз вчасно до нас сьогодні прийшов. Ми сьогодні будемо повторювати лічбу і тому ти ще зможеш навчитися рахувати. Але для початку давайте з вами пригадаємо нашу улюблену лічилку –

One, two, three – point to a tree.

Four, five, six – point to a stick.

Seven, eight, nine, ten –

Please, point to a pen.

Молодці, Незнайці дуже сподобалося. Але поки ви згадували лічилку, він знову щось наплутав і загубив деякі числа. І він знову потребує вашої допомоги. Давайте спробуємо відшукати загублені числа

(Вгадують, якого числа не вистачає).

Молодці, гарно впоралися зі своїм завданням й допомогли нашому гостю.

 

Фізкультхвилинка (Hello - SingSingTogether).

 

5. Гра «Угадай річ»( робота з предметними картками).

А зараз ми з вами повторимо, як називаються шкільні речі, що потрібно класти у портфель. Будьте уважні – я кажу назву шкільного предмету, а ви піднімаєте картку з зображенням цього предмету.

(Картки з предметами).

6.Гра «Так. Ні»( робота з сигнальними картками).

А для того, щоб перевірити наскільки добре ви знаєте, що потрібно класти у портфель, ми зараз подивимось портфель Незнайки – що ж він туди поклав. Подивіться, скільки багато речей Незнайко взяв із собою і, як ви гадаєте, чи потрібні ці речі йому у школі? Дивіться уважно (у портфелі квітка, яблуко, лялька, машина.)

А тепер давайте допоможемо Незнайкові правильно скласти свій портфель. Будьте уважні – я вам показую предмет, а ви піднімаєте зелену картку, якщо ви згідні з моїм вибором, або червону – якщо не згідні.

Все, Незнайко готовий до школи. Але після того, як він складав сьогодні портфель, він залишив безлад у себе в кімнаті. І він знову просить вашої допомоги. Подивіться уважно малюнок і виправте, що не так.

( Презентація 2)

 

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

Діти, ви сьогодні всі молодці, добре працювали та були дуже активними. Ви дуже допомогли Незнайкові, він багато чого нового дізнався на уроці, багато чого вивчив. А тепер давайте ще раз нагадаємо йому, що він повинен запам’ятати. Що він повинен брати з собою до школи? Де повинні знаходитися його речі в його кімнаті?

 

Поздоровлення
Погода
Погода у Лисичанську

Copyright Sch9 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz